بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


می خواهند حق استقلال را در روز روشن بخورند!

http://esesclub.com/public/album_photo/2b/24/08/8140f_170e.jpg?c=e889

اگر فرض کنیم مجتبی جباری ابتدای فصل از استقلال جدا نشده بود و بین  سرمربی تیم ملی با سید مهدی رحمتی اختلافی بوجود نمی آمد و این دو بازیکن نیز بر تعداد سهمیه استقلالی های ملی پوش اضافه میشدند،آنوقت بیشتر می توانستیم به تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال کروش بخندیدم و بعد از اجرای شدن آن زار زار گریه کنیم!
آری ...استقلالی ها با نداشتن 8 ملی پوش(البته در شرایط فعلی 6 ملی پوش هم دست کمی از آن ندارد)می خواهند به مصاف حریفانی در غرب آسیا بروند که هیچ کدام از تیمهای ملیشان به جام جهانی صعود نکرده و برای آماده شدن در این رقابتها کلی هزینه کرده اند.
نکته جالب تر اینکه اگر فرهاد مجیدی خداحافظی کرده و محمد قاضی که می گفتند در صورت ادامه درخشش خود در لیست نهایی کروش قرار خواهد گرفت را به جمع غایبین و دیگر ملی پوشان استقلال قرار دهیم آنوقت به مظلومیت استقلال،هواداران این تیم که 23 سالی میشود که حسرت گرفتن ستاره سوم آسیایی خود را می کشند و از همه مهمتر کادرفنی این تیم به رهبری امیر قلعه نویی که از ابتدای فصل برای چنین روزهای نقشه های کشیده بودند و می خواستند در این دوره کار نا تمام فصل قبلشان را تکمیل کنند،پی خواهیم برد!   
نکته: اگر مدیر عامل استقلال همانطور که در این روزها شایعه شده که با فدراسیون فوتبال به تعامل رسیده و قبول کرده که استقلالی ها در فرودین ماه بدون ملی پوشان خود به مصاف حریفانش برود،دومین خیانت خود را در طی یک فصل به استقلال و استقلالی کرده که دیگر این موضوع اصلا قابل هضم و بخشش نخواهد بود و مطمئنا محبوبیت فعلی این مدیر نزد هواداران استقلال بسیار کاهش پیدا خواهد کرد!
تلنگر:در فصل قبل لیگ قهرمانان فدراسیون فوتبال و حتی خیلی از رسانه ها بنا بر دلایل گوناگون با استقلالی ها هیچ گونه همکاری و تعاملی نداشتند و اگر هم بوده موردی و بسیار جزئی بوده است!
این فصل هم ظاهرا میخواهند تمام حق و حقوق مربوط به حفظ منافع باشگاهها زیرپا بگذراند دراین خصوص مجددا تنها تیمی که بیشترین آسیب را در خصوص تصمیم غیر منطقی و تعجب آور فدراسیون نشین ها خواهد دید،استقلالی ها خواهند بود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 9 / 1392برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان آسیا,فدراسیون فوتبال,علی فتح الله زاده,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com